煎熬

i was annoyed and very angry at first when i reached home, but something cheered me up. unexpected sms. no i m not gonna say who.

anyway. i promised a song, cos kazuki say MAYBE wanna learn...lol...

煎熬

心凌: 刚好 我们拥有彼此寻找的好 可惜不太凑巧在错的时候 情路上遇到
协志: 若不是 不忍心看你两难中煎熬 不然我绝不肯 这样眼睁睁 看你重回他怀抱
心凌: 嘴角 勉强撑起了笑 也要让你看到最后一丝的骄傲
协志: 因为你说说到 做到 提得起放得下才有男人的味道
心凌: 我不是不知道 没有你的日子会有多么煎熬
协志: 就算是我傻得可笑 失去当成得到 只要能够对你好 我都会做到~

协志: 若不是 不忍心看你两难中煎熬 不然我绝不肯这样眼睁睁 让你重回他怀抱
心凌: 嘴角 勉强撑起了笑 也要让你看到最后一丝的骄傲 阿~~
协志: 因为你说说到做到 提得起放得下才有男人的味道
心凌: 哦~ 我不是不知道 没有你的日子会有多么煎熬~
协志: 就算
合 : 是我傻得可笑 失去当成得到 只要能够对你好~

合 : 哦~~[nonsensical draggation hohoho]

心凌: 你是否懂我的感受?
协志: 说走却舍不得掉头哦~
心凌: 我不该爱得太重
协志: 让你我如此难过
合 : 为何我爱的一切 没有结果~~!

心凌: 嘴角~ 勉强撑起了笑 也要让你看到最后一丝的骄傲 哦~
协志: 因为你说说到做到 提得起放得下 才男人的味道
心灵: 哦~ 我不是不知道 没有你的日子 会有多么煎熬 啊啊啊~~哼~~~[LOL]
协志: 就算 是我傻得可笑 失去当成得到
合 : 只要能够对你好~ 我都会做到.....

this song is purely by memmory...not a copy pasta =w=/

i realise i will be gone before 10 days are up.....i hope i will be back in time....

kazuki's have QC test today...i wanna sms him to wish him good luck but i dun wanna wake him up =.= gehhhhh

GOOD LUCK KAZUKI!!!!

ps. one miss call ENG VER sucks. i still prefer the jap one....i wanna watch black adder =3=

counting down--- 10 days
countin down to hols--- 8 hours[approx.]

Comments

Popular Posts